LaurArt

Les meves històries... aix

antradienis, balandžio 15, 2008

Ei gent !!!
Despres de la meva estada a Catalunya d'uns 25 dies, no vaig poder fer tot el que volia, ni veure a tothom (pero a la majoria si..) sortosament vaig fer totes les coses importants (o_0' ben estrany de mi jeje) i una de les millors coses va ser portar 3 o 4 kilos de formatge, pernil (obviament salat i del bo! un serranito, que la nena tambe sap cuidar-se). En fi que m'ho vaig passar molt be i no tenia ganes ni de tornar a lituania... pero aqui estic un altre cop! De cami vaig passar per Stockolm, la cagada va ser estar-hi masssa poc temps aixi que segur que hi torno algu s'anima?¿ (Viatge que recomano molt pel que tingui pocs dies de festa o força calers XD l'hostal mes baratet surt per uns 20 eur i hi ha vols des de girona per uns 20 eur mes, jo des d'aqui els tinc per una lita jurjur...). Que no us envio cap foto perque no tenia bateria a la camera (per algun lloc havia d'estar el meu despiste), pero pels que hi hagueu estat imagineu-vos ho tot nevadet i el mar gelat!!! (Una canya!).

L'arribada a l'hostal va estar guai tots m'esperaven (i s'en van enriure del meu nou i horrible pentinat ¬_¬'), vaig coneixer la meva companya d'habitacio, despres d'haver demanat 3 cops a l'admin que no em poses una espanyola, com era d'esperar amb lo curtet que es l'home em va posar una espanyola (en aquest pais si no fas instancies per tot... encara son mig comunistes colega).. en fi que la xavala es de puta mare i fin hi tot em va dir si vols et parlo en angles XD, i les meves compis de cuina son unes portugueses, .. son molt bones noies pero tan soses i raretes que vaia tela..


Durant el mes de febrer quan jo estava a barna van arribar a -29, quan jo vaig arribar tambe feia molt de fred (-22) i la pujadeta que porta a l'hostal estava sempre congelada i tothom es fotia d'hosties, un dia uns lituan van construir amb neu compacta un sofa ben be al mig del pas, tambe van utilitzar fustes i tot per no mullar-te el cul.
La neu va desapareixer jo estava na mica trista pero la gent (el guiris que van estar tot el febrer) ja n'estaven fins els cullons. Des de que es va canviar l'hora el sol no ha parat de brillar i la gent surt al carrer com bolets (semblava una ciutat deshabitada)..i quan ja no s'esperava mes fred, quan tothom havia guardat l'anorac... va i abans d'ahir es posa a nevar!!

Gracies al bon temps juguem a basket dia si dia no tenim un super equipas! i a mes a mes m'he apuntat a capoeira esta guai aixi a mes de posarme en forma tambe em barrejo amb lituans (increiblement ja començo a entendre unes bones parrafades)
I un dels profes és en Banto un turc que estudia amb mi!

Pel que fa el projecte, ja tinc projecte, profe, index i introduccio és una merda i no sé si me l'acceptaran a la Fib pero xaval s'ha de provar teoricament tal i com em van dir ells només volen la nota (i que consti que el meu profe m'ho va proposar perquè deia que no seria capaz de fer el que anava a fer ok cap problema). Pels freaks tracta sobre la seguretat de windows vista aixi que si algu sap del tema soc tot orelles.
El meu proxim viatget sera el proper dia 9 per anar a minsk (Bielorussia) i kiev (Ukrania), ja tenim la visa per creuar Belarus pais del qual no esperem gran cosa, hi passarem dos dies i si ens mola de tornada dos dies mes (basicament es per temes de visa que fem aixo) i Ukrania que era on teniem les espectatives, ultimament la cosa esta complicada (pel que no estigueu al dia) el 2004 hi va haver una revolucio degut a unes eleccions amanyades on un dels candidats va ser enverinat (Yushchenko, segur que recordareu les fotos dels diaris i noticies), en unes segones eleccions Yushchenko va resulta elegit una de les principals propostes era anexionar Ucrania a la UE, doncs fa una setmana es manifestaven demanant la dissolucio del govern i fa tres dies van dissoldre el parlament... mes enverinaments, mes revoltes?¿?aix aix!