LaurArt

Les meves històries... aix

šeštadienis, vasario 02, 2008

Aquest es el dormitori on estava a l'estiu, les habitacions, el passadis i els super ascensors... el video l'ha fet un italia que vaig coneixer aquest estiu el Paolo i regirant pel youtube vaig trobar aixo..que bonic!!! O Paolo ti prendo questi video gracie!



Un moment quotidià a la cuina abans de fer el sopar durant la visita del Pep i la Sofia
Drets sopant el ludek (Txequia) i el João (Porto),El Money (Canada)ensenyant els seus deures de litua o_0' al Manu (França), La sofia i jo xerrant...el pep i la Maite i la Liene (Ireland)


més moments a la cuina
Alfonso (italia), el joão (Portugal) Liene i Sarmite (latvia), Pedro i Fernando, la Liene xerrant i a l'ultim moment jo d'eskena .. donde esta wally???






Ah i un cafe al lasve aleja..a kaunas