LaurArt

Les meves històries... aix

penktadienis, vasario 01, 2008

La gran escapada: Russia

Despres d'un mes de preparacio i varies reunions, la major part d'elles fallides o per no decidir res...
Finalment 3 italians, 4 portuguesos, 1 alemana la Maite i jo ens en anavem a l'aventura..

dia 1 --> Marxem de l'hostal amb 20 min de retard pk klar ens haviem de despedir de la nostre big family i tirar les fotos pertinents 0_o', agafem el tren i el viatge comenza ens esperaven 12 hores de viatge, vam creuar la frontera amb latvia i la esperada frontera amb Russia, per sorpresa meva els polis van ser amables, fins hi tot els italians ja van fer un parell de conyes (pk era una poli... aquests italians ja se sap! XD)



dia2 --> Arribada a St Petersburg, ja vam perdre una hora per comprar el bitllets de St petersburg a Moscow, peró es que de la finestreta 14 ens enviaven a la 8 i de la 8 a la 14 ja passen aquestes coses quan ets guiri.. fins que al final amb l'idioma internacional ens vam entendre, -a base de dibuixos - (es que la Maite a jugat molt al pictionari!), desxifrem la linia de metro i la direccio (que per cert es dificil de collons no nomes pel cirilic si no perque a dins ni hi ha mapes ni res i a sobre no et fiis dels colors!!) i just al Chrisitan li van posar la ma a la butxaca i li van fotre la cartera, sort que es va girar i li va tornar a prendre!!!!
Vam arribar a un hostalot de mala mort amb uns llits que feien pena...i vam comenzar la nostra visita turistica , vam veure poca cosa

dia 3--> Vam comenzar amb mal peu esperant'.nos mutuament fins que les deu persones vam estar llestes finalment...
-kazan Cathedral
-chucrch on the saviour on the split blood
regateig amb un home...al final tots vam acabar amb ushankes
-mussorgsky theatre: i vam comprar un parell d'entrades per anar a veure Raimonda ... millor hagues estat a l'hermitage imperial theatre que feien swan lake però clar diguem que el preu no era el mateix
-summer garden, que com el seu nom indica al summer de puta mare pero ara... no val la pena! els parcs de lituania son mes bonics
-marble palace
-winter palace

Hermitage: visita guiada al museu amb quadres de Van Gogh, Rembrandt, picasso... be a mi la pintura i l'escultura no es que m'interessin massa aixi que part del meu temps el vaig dedicar a aprendre a llegir en cirilic comparant el nom amb cirilic amb l'original..o_0'
-St Isaacs Cathedral

NIT--> Un desastre molt gran ja us explicare els detalls un altre dia!!! lo pitjor va ser quan al sortir del taxi vaig veure el leonardo corrent darrera el taxi i cridant en portugues la meva vida esta en aquest taxiiiiiiiiii- s'havia deixat alguna cosa ..i jo em vaig pensar que s'havia deixat el passaport i la cartera..finalment nomes la cartera pero vaia maroon!!!! minuts mes tard un carrer mes enlla ens esperava el taxista amb la cartera a la ma BUFFFFFFFFFFFFFF quina sort!!!!!!!!!! i quants escalofrios d'alegria

dia 4-->mes esglesies orttodoxes..festin a un super restaurant rus!!!! visita rapida al ploschad aleksander nevskogo i cap al teatre a veure Raimonda

dia 5--> The peter and the paul fortress
Visita al museu de la historia de la politica (aquests russos son bastant cabrons pk als guiris els fan pagar mes i despres amb angles hi ha la meitat de informacio, si parles rus es un museu de puta mare si no pfffffff) ultima passejada per la city i comprada de souvenirs, de tornada un home em va intentar robar obrintme la motxilla pero no ho va aconseguir

Vam agafar un tren i cap a moscow hi falta gent!!!


A Moscu, en canvi vam estar a un hostel de puta mare, poquet temps però molt be, i els llocs on estem tot un classic, plaça roja, kremlin...
I el que no s'oblida .. il mezzo kilo di pasta tra Cata e io.
I lo pitjor la tornada amb autobus, i el que mai sabrem és que passava amb el passaport de la maite a la frontera boh?¿